Äkta blod

Okej, efter en smärre insomnia har jag nu tittat klart på serien True blood. Serien där vampyrerna slåss för sina rättigheter att få leva ett normalt liv och frodas i Usa. Då jag var lite skeptisk i början kan jag nästan kalla mig övertygad om att jag gillade den, längtar redan efter nästa säsong. Men jag måste varna er då denna serie bjuder på en cliffhanger för varje avsnitt är det nästan helt omöjligt att slita sig ifrån den.
Hehe, just ja Alexander Skarsgård är med och spelar en vampyrledare, hans sista mening är "Åh du ljuva frihet!"  när han lämnar över en i särklass underbaraste karaktären den här serien har att bjuda på. Dessa karaktärer är förresten orsaken till att jag började titta på serien, de är lite överspelade men helt underbara.
Jag ska vara i skolan om en halvtimme -_- ingen mening med att sova nu...

Imdb länk -> http://www.imdb.com/title/tt0844441/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0