sleep tight, don't let the bedbugs bite

Saknad.

Olle berättade just att om man är tillräkligt målveten och inte sovet på ca två veckor så glömmer kroppen bort att sova. Jag vet inte om detta är sant eller inte men jag har inte något bättre att göra än att försöka någon gång. Kanske när jag är arbetslös. Tänk vad mycket man hade kunnat få gjort om man var vaken 24 timmar...
Men vad skulle man göra om man ändå var arbetslös.. eller.. man måste ju tänka frammåt. Kommer inte vara arbetslös för evigt förhoppnigsvis.

Annars har det varit en väldigt mysig helg, med te, och lillasyster och vänner. Men förvirrade och sorglig samtidigt. Men så är väl livet ibland. Man kan ju inte gå runt och mysa helatiden. Hur skulle det se ut. Sådana människor är ju helt hemska.
Lärde iallfall min syster att sy en struthätta, och uppenbarligen är jag en bra lärare! Den blev fiiin.


Jag skulle egentligen skriva ett helt blogginlägg om mitt favorit te den här helgen, men det får bli det här istället:
  <--- det här är mitt favorite.

Nu ska jag iallfall sova. Städa får bli imorgon, vill inte väcka dem jag bor med genom att  diska kl 03.20 på natten.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

åååh jag älskar också det teet! fabulous!

2008-11-27 @ 20:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0