Dagens ord: Omotiverat

Nu har jag kommmit hem efter att ha testat femtio11tusen fotopapper som en vän gav mig. Klockan är halv fem på natten och jag är lite trött. Detta var. nog nyttigt, hade några papper som var riktigt skumma. Som det pappret som blev helt brunt för att det var så gammalt. eler de gröna papprena som är mega stora. kul. undrar vad jag ska göra av dem. Alla blider printade vi på Emma. En tjej som gick i min klass förut som jag aldrig pratat med. Sjukt onödig bild.
Kreativitet!!1ett

Jag har varit rolig på andra sätt med, repade ett negativ, fin effekt.



Bara några dagar till Berlin. Känner inte peppen. Var är peppen?
Skriver mer imorgon. Måste visa de första Gugo bilderna, beräta om mitt projekt i Berlin.
Men nu. Sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0