Hah jag har en blogg Och ZOMBIES!

Jag hade glömt bort den här lilla bloggen som jag hade, det kom sig så att jag skulle förklara för min syster vad lomo fotografier var för något så kom det sig att jag faktiskt postat några sådana här förut.
Jag tänker inte ge nogon tillfredställande förklaring till varför jag inte skrivit (om någon förutom min familj ens skulle märka) men nu får jag väl börja igen! Ja! det ska jag banne mig göra! Inte minst har jag hittat massor mer roligt att titta på på internet ^^
Jag har på senare tid börjat att rita, så fort jag får tag i en liten scanner ska jag visa!

Men nu:

Zombies!

 

 

 

 

Vill du göra din egen?
Klart du vill!


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0