Jag hittade skor en dag

En röd



Det är så konstigt. Nej jag får börja från början
När jag vet tretton så hade jag ett par skog som var alldeles för stora för mig. De var röda och väldigt klassiska, men redan som tretton åring hade jag alldeles för stora fötter för dem, de kan ha varit storlek 36 eller 38. Jag hade närmare 40-42 så det kom inte på fråga att jag skulle kunna använda dem. Bara för att det skulle svida ännu mer så kunde min mammas vän som var närmare 40 strutta omkring i dem på fest. (Jag lånade ut dem till henne)

Nu kommer vi till den konstigaste biten. 10 år senare hittar jag dem och provar dem på skoj, och jag kommer i dem! Jag har faktiskt seriöst trott att hela skoindustrin måste blivit galen för att storlek 40 i skor inte passar mig längre. Men det var jag.
Mina fötter har krymt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har fler gamla skor i förådet som du säkert känner igen ^^

2009-12-28 @ 02:29:45
URL: http://saralofgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0