Psychoville



När jag var hemma hos Smilla för några veckor sedan hittade jag en serie i hennes bokhylla som jag kände att jag borde kolla på. inte visste jag att det skulle vara en sådan genial svart brittisk humor. Underbar serie, karaktärena är så fruktansvärt genomtänkta, de är så tragiska och kompska på samma gång så man vet inte om man ska skratta högt åt dem eller börja gråta för deras skull.
Hela serien börjar med att en efter en av karatärerna får ett brev där det står "i know what you did" sen efter det är det bara att titta på medans paranoian växer hos karaktärena och fler och fler hemligheter uppdagas.
Inte nog med att det är en fenomenal serie, efteråt kan man surfa runt på alla huvudkaraktärernas hemsidor. Jag fastnade framför dem i flera timmar.

Åh, jag älskar Mr Jelly

Varför finns inte han i verkligheten? ♥

Kommentarer
Postat av: sara

Ser rolig ut XD

2009-12-30 @ 03:21:46
URL: http://saralofgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0