Eldflugor


Sista festivalen? Kanske, eldsjälarna säger att elden brunnit ut. Så om de inte kommer fler små eldflugor som skapar kanske årets bästa festival som helt och hållet skapas av dem som är boende på möllevånsfestivalen. I år var jag lite besviken för det hade bivit så stort. Kändes inte längre som det bara var vännerna och grannarna som man festade med utan folk kom dit från hela Skåne. Coolt. Men. Mysigheten var lite bortblåst. Vackert ändå, guldkorn fanns att hittaäven på den här festivalen. Tillexempel så spelade Alla fagra som var honung för öronen.



Men fyndet var en jätte söt Singer-songwriter men förvånadsvärt bra röst.
Det brukar heta att man är känd i Japan men hon påstår att hon är känd i Australien. Coolt.

Mattis. Hennes låt Explode passar in på dagen så lyssna till den dagen i ära. Efter festivalen, efter nattens äventyr. Idag är framtiden.

Mattis

Kommentarer
Postat av: Mattis

Nämeeeen va fiiiint av dig! :) Vad glad jag blir! Jag satt o googlade mig själv (ja jag googlar mig själv once in a while fniss) o så dök din fina blogg upp. Sånt förgyller livet! Tack tack för de fina orden! Jag ska länka till din blogg på min myspace!

kärlek

2010-08-01 @ 22:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0