Kardemumma kaffe drömmar

Gorillaz – Clint Eastwood
I Malmö lyser solen så mycket att nyckelpigorna från förra året har börjat krypa upp och mysa med oss i solen på balkongen. Jag dricker massvis av kaffe och min vän Olle utbrister tre gånger per dag "April väder! I Mars! Det kommer bli en bra sommar i år!!!"
Redan första dagen jag kom ner till Malmö lyckades jag gör mig ovän med en nära vän. Såklart, för vad vore väl livet utan intriger. Aja, det är väl bara att ta det lungt och lära sig lite kontaktjonglering och hoppas på bättre tider. Det är ju vår!

Och jag har fortfarande mina kryddiga drömmar.


Kommentarer
Postat av: Jonatan

Bättre tider kommer alltid. Kram.

2010-03-05 @ 10:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0