Drömmer mig bort

Jag läser mycket börcker just nu. I början var det dåliga deckare om kärleksrelationer som gick fruktansvärt fel. Korta och underhållande. Men nu har jag börjat med fantsy böcker igen om drakar. Drakar *suckar längtansfullt*
Ta mig till Kina och ge mig en drake så är jag din för evigt.


Förresten heter böckerna "Temeraire".
De är fina. Peter Jackson ska förresten göra en fick och har köpt upp rättigheterna för de tre första böckerna. Fast känslan i böckerna är så underbar. Det blir svårt att slå Jackson! Fast å andra sidan... han lyckades med att se ut sådär:

Så han är magisk och gör allt möjligt. Det är läskigt hur annorlunda han ser ut förresten. Men snygg. Bravo Jackson! Jag tror på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0