Date med en Sir på lördag



Folkölen i Sverige verkar få någon sorts renässans, för några år sedan kunde jag hitta en god och fin öl i livsmedelsbutikerna, den här sommaren kan jag botanisera bland massor av folköl, lättöl och alkoholfria ölsorter! Som ölälskare är jag väldigt glad över detta, jag är den som hälst kommer till ett parkhäng med några coola lättölsorter som jag kan avnjuta, utan att bli packad nödvändigtvis.
Tillexempel så ska jag på lördag köpa mig några Sir Taste-A-Lot den här väldigt snygga ölen vars ettikett flörtar med min kärlek till Steampunk och Monty Python's Flying Circus. Dåligt smakar den inte häller, den har en fyllig och frisk smak som passar pefekt till mitt parkhäng på lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0