Ny mark, nya intressen

 


Oj, jag såg precis att jag inte uppdaterat min blogg sen jag byggde mig en dator och installerade Skyrim.
Men jag har flyttat! Till Södertälje. Jag har tallar utanför mitt fönster, med hackspettar i dem ^^
Jag har även börjat med brickbandsvävning. Kommer nog posta några band här lite senare. Jag skulle göra så mycket mer om jag bara hade fler garner men min ekonomi som den ser ut just nu tillåter det tyvärr inte. Men jag har en liten överänskommelse med mina vänner, ger dem mig garn väver jag band åt dem. Bra med hobbys som är användbara för folk :)
Nej, nu ska jag faktiskt fortsätta spela. Jag har ett stort svart hål som vill att jag ska samla blod av olika alver i mitt spel. Man ska alltid lita på stora svarta hål som säger att de kan ge er allt ni vill ha, avtal med dessa brukar väl aldrig gå fel?

Trackback
RSS 2.0