Stugan i skogen

Jag råkade se den här, den ibland massa andra filmer och jag tog en helt enkelt ur högen. Jag älskar att hitta en film från högen av den vanliga dyngan.
Den första ledtråden var karatärerna. Jag kände igen dem, brutalt mycket. Varifrån? Jo jag är då ett stort fan av Joss Whedon. Från Buffy och vampyrerna, Firefly till Dr Horrible's Sing-Along Blog. Den sist nämna finns att se på youtube och det är väl värt din tid. Så efter några minuter börjar jag undra varför jag känner igen det mästa.
Det var en bra film, jag vet att han är hyperktuell med en marvelfilm Avengers just nu så jag tycker bara att vi inte ska glömma hans kärleks/hat brev till skäckfilm slasher genren...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0