Midnattsbullar

För någon vecka sen kom jag på mig själv att bli otroligt sötsugen och kom och tänka på min väns Ottos bullar. De pojkvännnen alltid pratar om med en sådan värme i rösten att det börjar vattnas i munnen.
Efter lite letande på internet så hittade jag till sist receptet. Jag postar det nu så jag inte glömmer igen.
 
Midnattbullar är dem döpta till för man alltid kommer på att baka dem på eftermiddagen och de tar lite tid på sig.
 
Här hittar ni hans recept.
 
Behöver även posta musiken jag lyssnar på som åter igen blivit aktuellt i mitt liv:
 
 
 
And even when you run through my mind
Something else is in front, oh, you're behind
And I don't have to remind you
To stick with your kind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0