Cirkus Pilo

 
Detta var en bok som jag fick låna av en kär vän, vet aldrig hur hon lyckas med att få tag på de guldkorn som hon lånar ur till mig, det slår alltid precis rätt. Hoppas hon nu i denna stund grunnar på nästa bok att låna ut för jag börjar få för få saker att läsa.
 
Boken är en debutroman så vi hoppas på fler små guldkorn av denna Will Elliott. Jag vill verkligen inte säga något om boken, men gillar man clowner lite chaos lite drömmlanskap så gillar man den här boken. Att säga något annat är att säga för mycket, och det finns alltid bra recentioner därute som bara väntar på att få bli lästa av en nyfiken filur. Det är bara att söka på Cirkus Pilo.
 
Anledningen till att jag skriver det här var för att jag förkte spåra vad som hände med mitt exemplar av boken, och insätt att jag lånat den till en vän med en annan bok i sällskap. Tyvärr verkar han inte gå att nå. Nåja. Ska börja efterlysa dem snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0