Glimtar

Mina från Mouir Aupres de Toi
 
 
Idag sitter jag och tittar på kortfilmer, har en hel hög på lager just nu som jag vill rekomendera, eller påminnas om för framtida bruk. Så här visar jag några fina (hemska) glimtar av den stora mäng film som jag sätt idag.
 
Blinky™
Mysfaktorn är hög i denna film om en robot som det slår slint för. Tanke expriment gällande robotar går alltid hem, även klassiska om de gjorda såhär väl.
 
Mourir Auprès de Toi
En liten historia om en bokhandel där omslagen kommer till liv för natten. Bibliofili porr på advancerad nivå.
 
Cargo
En far blir smittad av ett zombie virus och föröker rädda sitt nyfödda barn.
 
The Candy Shop
Här har vi den vackraste till min samlin men ven den mörkaste. Det är en film som tar sig an sexhandel med barn på ett förundeligt sätt. Vågat och lyckat. En applåd.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0