Slembollar

HalHefner propagerar med hjälp av Boba
 
 
Jag har en svaghet, jag gillar att dricka söta saker med små slembollar i sig, ett missbruk som jag tack och lov delar med tusentals andra. Men inte i Sverige för att det går inte att få tag på i Stockholm, inte vad jag vet om åtminstone. Det fanns en plats som hette "Bubble tea and friends" vid Odenplan vill jag minnas men det var länge sedan.
Men i både Malmö och Helsingborg är det möjligt att få tag på min favoritdryck: Bubbletea, som finns att få tag på i Hansa companiet i Malmö och på söder i Helsingborg. Så nu hälsar jag på familjen och passar på att slurpa i mig mina små godisbitar med sött te!
 
Så när kommer det till Stockholm? -_-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0