Turista i den mörka framtiden

Primordia
 
Jag hittade precis det här spelet av en total slump. Eller så hittade det mig, man kan aldrig vara så säker. Jag vill iallfall ha det. Nu. Det ser ut att vara gjort för mig och mina behov, av trailen att dömma så flörtar det våldsamt med alla som spelat Beneath a steel sky. Som numer faktiskt är freeware och finns att ladda ner här.
Om du inte spelat det så är det en stark rekomendation. Otroligt fint spel. Jag får väl spela det till jag får pengar att köpa det nya coola robotspelet.


Beneath a steel sky
 
Men jag vill verkligen veta vart alla männniskor har tagit vägen i Primordia. Jag kanske lyckas peppa någon till att spela det med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0