Pluto

 
Jag har alltid älskat rymden, planeterna i vårt solsytem och den ändlösa rymden. Jag tror jag vigde min första hemsida åt vårt solsytem, den är nog för alltid försvunnen i cyberymden men var väldigt vacker, väldigt poetisk. Tror att jag hade någon sorts livskris just då som kallades tonår.
Min favoritplanet av dem alla var Jupiter, mycket coolare än Saturnus, jupiter har oxå ringar så det så.
Men, Pluto, stackars Pluto som inte längre får vara en planet nu när de har hittat större och bättre planeter än denna himlakropp. Det är orättvis, ja nästan mobbing. Jag gillade Pluto, visste ni att förra veckan, den 13 mars var firandet av Pluto som planet?
Det ska minsann firas nästa år. Minsann.
 
Så vem är ansvarig? Jo. Den här killen, som skyller ifrån sig. Jag säger som Sheldon
 
Men, Pluto, jag är inte häller en planet, det är okej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0