Och något annart kul

Man hittar aldrig någon ny bra musik. detta inlägg är en kritik till detta påstående.
 
Tidigt detta året satt jag och pojken min och lyssnade till radion som så många gånger förr, rätt vad det var spelades något poppigt, upptstickande och lite fint på radio.
Varje gång jag tycker om någon msik som jag inte vet vad det är så fladdrar mina öron till lite granna, som att spetsarna på öronen får pyttesmå elektiska stötar, de tinglar lite. Det var det som de gjorde just då.
Musiken skulle det visa sig kom från Mattias alkbergs begravning vilka jag föresten hade turen att se i sommras när jag gick på musikfestivalen Stockholkm Music and arts. Där köpte jag även skivan som nu spelas mycket i min lpspelare. Så ha, även efter att man har fyllt 25 kan man hitta ny musik oavsätt vad kritikerna än säger år dig!
 
God natt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0