Strumpheter

 
Nu till hösten går jag igenom min gamla ritual att sitta och dregla över strumpor på Sockdreams, denna sida som får en flicka som mig att bli helt knäsvag. Jag vet att jag har skrivit om den här sidan för flera år sedan och sen dess har jag faktiskt gjort en beställning, dock så är det bara tre av dessa par som forfarande är hela nog att gå i nu efter två år så det börjar bli läge att skaffa sig ett nytt litet lager. Ett av dem är det här paret som är det bekvämaste och i särklass mest hållbara paret strumpor jag stött på.
Jag brukar ha problem att hitta strumpor som är tillräckligt långa för mina ben här i Svergie, inte för att jag är särskilt lång men i förhållande till min kropp har jag bara för långa ben..
 
Jag tänker skriva ut min lilla önskelista här så att jag inte glömmer
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0