Farbror syra

 
Som alla vet eller borde veta är att jag har fått all min musik smak från min mamma. Med det sagt:
 
Nu i veckan ska jag och min moder på konsert i Malmö, har sätt fram emot denna upplevelse sedan i höstas då jag fick reda på (min mamma köpte spontant men ack så nogräknat 2 biljetter) att jag skulle gå.
Så peppen är på topp nu när det börjar närma sig!
Gruppen som förtjänar dessa lovord är Uncle Acid and the Deadbeats någon form av tung doom metal med influenser från till exempel Black Sabbath och 70-tals ja.. musik. Mörker och elände som man bara vill lapa i sig som en liten katt. Detta är inte den bästa låten men videon vinner verkligen storslaget i alla kategorier, hör bara själva:
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0