La Familia

 "Var jag vaken när jag tänkte det"
 
Tillbaka i Såneland. Umgås med syster, spelar poker med bror och glassar i solen medans jag dricker kannor med kaffe och samtalar med mor min klockan 6 på morgonen.
 
Får höra om systers alla expriment med sitt hår och rekomenderar två ritikt bra länkar inom ämnet "vad har jag inte haft i håret än?":
 
Lockig.se  - mest för lockigt hår men med bra forum
Shenet.se - en sida med allt ino skönhetsvård
 
Har en liten semester med andra ord. Ska tyvärr snart som med alla semestrar åka till Stockholm igen, till stressen och människorna.
Men jag hoppas att pojken min får jobbet han sökt i Skåne så jag har fler ursäkter till att komma tillbaka.
 
 
"What we're talking about is late night and early morning low clouds"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0