Prunk

Veckan börjar bra, lungn måndag med tv-spel, höstsoppa och *så här vill jag att livet ska vara* känsla.
Men sen frammåt slutat av veckan vankas det punkkryssning! Min käraste käraste vän har varit igång och köpt biljetter åt oss båda och på torsdag och fredag kommer vi göra båten osäker (låter tufft men egentligen är vi snälla som kattungar och ända sättet vi kommer göra någon osäker att vara rädd för att de trampar på små ulliga och gulliga djur). Här är hur min torsdag och fredag kommer se ut, läs och var avundsjuka:
 
 
Det kommer bli awsome
 
Ooch precis när vi kommit av båten ska vi ta en taxi för att fira min väns releasefest. Vad jag hört så ockuperar de walla scen, man får ju hoppa det går bra. Ser iallfall fram mot det jätte mycket. Gråzon heter dem och beskriver sitt sound som Sludge, Emo, Posthardcore, Crust,.Grisigt, långsamt, vidrigt. Iallfall enligt deras facebook sida. Sjunger gör världens bästa Philen.
 
Och det kommer bli... awsome
 
Så imorgon ska jag iväg och köpa kläder, för en sådan här festlighet vill jag vara extra festklädd och punka upp min garderob men några sköna gråtoner såhär lagom till hösten. Och eftersom punk och pärlhalsband går så jävla bra ihop tänkte jag att jag kunde köra det kvällen till ära.
Nej nu ska jag gå ut i natten för att köpa ciggaretter, skönt med nattliga promenader ibland.
 
Men.Åh. kan inte torsdag komma nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0