En liten hyllnig till Gloom

"The sky is gray, the tea is cold, and a new tragedy lies around every corner."

Spelet med stort S just nu är Gloom. Mina vänner och jag har totalt snöat in oss på att spela det. Spelet går ut på att göra sina familjer då så olyckliga som möjligt och sen döda av dem, det värsta man kan göra mot sina motstånare är att göra deras karaktärer så lyckliga som möjligt. Hela konceptet är ju helt makalöst. Och lyssna på det här, den som har haft den sämtsta dagen den får börja. :D! Alla korten är även genomskinliga med en passande gråton i sig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gloooooooooom! yey!

Ikväll får jag börja, ty jag har haft dn pissigaste dan :P!

Loving the blog, nu kan jag stalka dig på riktigt mowahaha!

kram

ManyMo

2008-11-12 @ 17:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0