thing of niceness

...
Kate Nash – Nicest Thing

Äsch
Jag kanske borde göra det här till min dagbok. Jag skulle behöva skriva av mig. Jag har nu varit i Stockholm i 3 veckor och jag har massiv hemlängtan. På måndag ska jag hem.
Jag har lyckats bli kär. Vi kan kalla honom Findus. Men han är den snällaste någonsin och jag förtjänar inte det.
Det började den 14de februari. Jag behövde bara kärlek men jag tänkte nog inte att det skulle bli såhär att även jag blev kär. Vi kysstes. Nu har jag lagt den här låten på hans dator, det sista jag gjorde innan jag lämnade hans lägenhet. Förstår han att jag frågade chans? Jag säger så för att jag kände mig som en busig 12 åring när jag gjorde det.
Åh. Han tyckte att det var skönt att jag åkte,,,han säger att han är bättre på olycklig kärlek. Jag är bra på slut.
Trackback
RSS 2.0