Blicka över muren

 
 
Så jag hittade den här söta lilla serien idag och än en gång finner jag mig själv sittandes och undrandes över hur läskiga och vackra barnprogram ibland kan vara. Allt medans jag nattar mig till söms med den här lilla pärlan till tecknad serie som jag hittade här i cyberrymden. 
I alla fall, serien följer två bröder som försöker hitta hem och får hjälp av en liten blå fågel kallad Beatrice, serien har än så länge inte överraskats mer än i sin påhittiga dialog och mysiga stämning.
Så det är det här jag kommer avrunda natten med samt en god kopp te. Allt det när man trodde man visste vart man hade CartoonNetwork så hittar de på det här. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0