Potpurri

"Vi spelar idag en potpurri av gammalt och nytt... skit"
 
 
Det var i mellansnacket på den senaste konserten som min mamma dragit mig till som sångaren i bandet Opeth beskrev vilken typ av musik de skulle spela. Nu idag var den sista spelningen på turneringen de haft och de spelade bara ett stenkast ifrån min pojkväns lägenhet! Väldigt tajt spelning det må jag säga, en perfekt blandning av gamla och nya grejer, men tyvärr är jag inte helt såld på deras nya saker, det är för tråkigt för min smak. Bra spelning var det i all fall. 
Nu har jag ont i fötterna dock av att stå i tre timmar. Föresten så var inte förbandet så dåligt det häller. Alcest hätte de. Mysiga.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0