Vetande

Ja så de här med att snöa in på podcast. Tänkte väl slänga iväg veckans podcast dårå eftersom jag sitter här, har internet för första gången på någon vecka och mitt te inte kallnat än. I natt när jag inte kunde sova blev jag oerhört glad över att veta att ett nytt avsnitt av en av mina favorit podcast Lore hade kommit ut med ett nytt avsnitt, underbart att ligga och lyssna på när man vet att man måste sova men inte kan lyckas flörta till sig John Blund denna natten häller.
Anyway.

 
 
 


Denna podcast träffar rakt i mitt lilla etnolog folkloristik hjärta, samtidigt som den tar upp alla skräckhistorier som historien har att bjuda på, med den mest underbara rösten man kan tänka sig. Får mig nästan att tänka på låten Christopher Lydon av The Dresden Dolls. Så vill du ha lite verkliga historier såhär i vintermörkret som har lagt sig över Sverige så ladda ner denna prisbelönta podcast redan idag och lyssna, på bussen, i sängen över molnen. Vart du än befinner dig!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0