Allena

Så inte haft internet sen jag flyttade till södern, förutom hemma hos mamma där jag sitter nu för att de renoverar fönsterna hemma hos mig idag, så jag tänkte passa på att skriva lite om vad jag har haft för mig de senaste veckorna. Tja, inte mycket, första veckorna funderade jag på att träffa folk, så det gjorde jag men insåg att Helsingborgare var … inte så trevliga. Så jag slutade med det, Så jag började lyssna på ljudböcker, tittade på serier, lyssnade på podcasts såg en hel del filmer. Kommer posta några poster efter det här inlägget med de olika populärkulturella fenomenen som jag företagit mig.
Ja, lite ensam är jag, men mina vänner från Stockholm kommer och hälsar på mig nästan varje vecka och jag har min familj nära och de är fina (mamma kom och hjälpte mig ta bort en mögelblobb från min vask i tisdags, är allergisk så kunde inte använda mitt kök på 3 dagar) så tack och lov för det!

Så låt oss börja med med den stora det här är det coolaste jag sätt de senaste veckorna då jag inte haft något att göra dumpen.

Ps.  jag ska försöka det här med att träffa de där jävla Helsinngborgarna en gång  till.
Alltså den första var en en stalker
Den andra var en inskränkt cis-man
Den tredje verkade trevlig men... lämnade mig bara med kalla kårar om hur
Helsingborgare ser på mäniskor. Äcklad nästan.
 
Missnöje med folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0