Cuteulu

 
 
Medans i sensommarens dagar folk och fä har sprungit och letat Pokemons har jag suttit inne med andra förströelser, nämligen så har jag hittat detta adorebels lilla spelet. Som även är gratis Fuck folk och gemenskap när jag kan ha en liten Cthulhu  i fickan. Man kan mata genomen, med tillbedjare. Man kan ha honom på promenader, genom att låta honom lemlästa och förstöra civilisationer, sen kan man tvätta honom och toka upp efter honom så han är ren och fin att göra om allt igen! Oh happy day!
Just ja, som ni hör är det så en tamaguchi, kommer ni ihåg?
 
Så såg mina ofa ut
 

De där små digitala djuren man skulle sköta som man hade i fickan som man hade roligt med i en vecka eller två innan man gick vidare med sitt liv? de levde visst kvar, vi våra mobiler. Så sprid ordet, vad är det värsta som kan hända?
 

H. P Lovecraft väder sig säkerligen i sin grav.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0