Ren onska

 
Så jag har en ny vän i den här gudförgärna vindpinade staden! Han introducerade mig till sen serie som totalt gått mig förbi och jag undrar verkligen varför becuse it is right up my ally! Todd And The Book Of Pure Evil Tyvärr gavs det bara ut två säsonger (ledsen min) men  vi fick ut några fina kvällar, en liten aha upplevelse, jaha, det här är varför jag borde prata med folk.
Så när den här lilla canadensiska (de gör verkligen jättebra skräck sci-fi) guldklimpen damp ner i man famn blev jag överlycklig, nu ska jag ge mig på att försöka beskriva handlingen.. lär ju faktiskt inte vara så svårt.
Så vi har den här kille Todd. Metalhead, hans bästa kompis Curtis och kär i Jenny. Jenny är bara intresserad i boken som hon tror kan rädda son pappa, den boken ja.. du gissade rätt The book of pure evil, boken som är gjord av Judas förhud och kan uppfylla folks önskningar, som oftast går horribelt fel, sen flyger den nästan alltid iväg... till nästa offer! 
Så Todd, lierar sig med Jenny, Curtis hakar givetvis på, för att finna boken, för att han gillar henne och sen så hänger de på skolan i äkta Buffy style och jagar efter den onda boken.
Just ja, staden är även i hemlighet skapad av satanister och allt är väldigt tramsigt och metal!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0