Katt

 
Det här spelet har jag försökt ta mig igenom nu i några veckor, kommer nog inte klara det för jag tycker nästan att det är lite för tungt att spelas.
Spelet börjar med att huvudkaraktären, Susan Ashworth tar livet av sig. Vad som händer sedan är att hon hamnar i en surrealistisk värld där hon träffar en kvinna som kallar sig Gueen of Maggots som ger henne ett uppdrag i utbyte för att Susan ska kunna vila i frid.
Ensamhet och depression är ett genomgående tema i det här spelet vilket har gjort det väldigt tungt för mig att spela, samtidigt vill jag se vad som händer sen... så vi får väl se ifall jag någon dag lyckas fortsätta spela det. Det är iallafall ett av de bästa spelen jag spelat detta år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0