Godmorgon kosmonaut

Jag har svårt att äta. Ingen ätstörning men jag har lidit av illamående i flera år och detta året så blev det värre, mycket värre, testat alla hus kurer jag kunnat tänka på, ätit ingefära i alla dess former. Men nu kära kosmonaut har jag skaffat mig framtidsmat så jag i all fall får i mig något annat än min annat så ohälsosamma kost bestående av nudlar och chips! Nano heter dem. Kom hem i brevlådan förra veckan, eller nej, paketet kom till mitt lokala poshämtningsälle, de gav mig smått suspekta blickar när jag hämtade ut min stora låda med konstiga symboler på och jag ser ju inte riktigt normal ut jag häller om man säger så.
Iden är inte ny, i usa har ett företag som kallar sig soylent funnits ett tag. Så jag kommer ju inte helt ersätta min mat med att dricka denna goa sörja men jag är så för denna ide!
 
 
 
För det första, det är matersättning, för det andra, det är matersättning som är gjord för framtiden, för en hållbar framtid. Går man in på deras hemsida och läser om produkten är den första meningen denna:'
 
"Nano is not an all-in one meal-replacement shake, no; Nano is at the forefront of a nutritional movement, a revolution!"
 
Min mat har en bruksanvisning
Det har inte dina morötter
 
Det här känns på någon sätt nog som jag alltid önskat mig, som vegan har jag haft problem att få i mig rätt mat, med mitt illamående så har jag varit så orolig för att jag får i mig allt jag behöver. Jag har så läge bara önskat att det bara fanns det här. Så dycker det upp Så nu ska jag försöka mig på en recentioin!
Så hur var det?
 
Vem byggde en rymdhjälm?
Jag byggde en rymd hjälm,
 
 
Recention
 
Konsistensen var lite välling artad kan bero på den vita färgen och att den var svagt grynig, lite som en smoothies med havregryn och linfrön i som gjorde att den slank ner väldigt lätt. Smaken var av svagt av vanilj. Men inta vämjelig som den lätt hade kunnat bli av sådana här måltidsdrycker då vanligsmaken lätt kan ta över hela drycker och dominera allt den låg i bakgrunden och gjorde inte så mycket väsen utav sig.
Då jag personlig inte brukar lyckas få i mig tjocka drycker så blev jag glatt förvånad över att jag lyckades få i mig allt och längtar till min nästa! Vips så var den uppdrucken!
 
Jag är väldigt nöjd med mitt köp!
30 kr koster en portion Nanofoods och jag har nu mat för en månad = kan gå i ide över vintern ^^ yay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0