Mellanformats-mania!

Så nu har jag scannat och soppat massa bilder från förra veckans mellanformats dagar. Efter jag fått min nya Gugo och min gode vän Jon sin Icoflex så gav vi oss ut och testade lite.
Min första rulle var den där färgrullen jag fick för en tia hos den charmiga gammla kufen i fotoaffären på Bersgatan i Malmo..  (jag är lite kär i honom)
Skärpedjupet är lite roligt på min Gugo, jag älskar det.Hela kameran är lite oregelbunden och slutaren fungerar bara på ett läge ^^ Det är sådant som gör en riktigt bra kamera. Släng er i väggen digetal system nissar.
 

Två bilder, den högra är Jon som fotar blommer sen har jag dubbelexponerat den så att jag fotar blommerna han precis fotat. Ja. Roligt!


Jon.

Åh. Jag ovade Jon att lägga upp bilderna jag scannat som vi tog runt ett bord med hans Ico, vi lyckades på något sätt trippel exponera den rullen. (vi hade inte någon aning om hur den fungerade) Men! Det var ett vädigt bra misstag!


Pelle, Jon jag runt ett bord

Yay! Jaul.g vill ha mer roliga rullar.

Kommentarer
Postat av: Sara

wow så vill jag också kunna göra ^^

2009-04-21 @ 20:45:57
URL: http://saralofgren.e-blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0