Of the Universe and the Earth

Berlin 1.0



Känner inte peppen som de mesta av mina vänner känner, men idag har jag varit lite överallt och tittat på lite allt möjligt, från slummen till djup skog, parker och monument.
Jag har en taaajt budget, får göra av med högst 200 kr per dag :( inte kul när man är här, vill äta ute med sina vänner och fika. Är så tråkigt att säga "nej tyvärr, jag har inga pengar" Än värre när de bjuder en då.
Lyckligare av pengar?
Kanske, kanske lite enklare bara.
Åh. Mitt arbete går bra dock! inga fel där alls, går det lika smidigt som idag så är jag klar bara om några dagar :) Och med mig har jag ju den oumbärliga Traveller's Manual of Conversation som nu faktiskt har använt ett antal gånger. Trots att den var aktuell för 100 år sedan. Okej. Det står saker som hur man ska gå tillväga för att köpa en häst men annars sådana väldigt viktaiga saker
.


(den läskiga dockan är mitt projekt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0