Of what one sees in travelling, and of the events that may happen on the road.

I Berlin är det alltid fest. Och gatukonst, det är vackert och staden är måland med tusen motiv och färger. Själv har jag en begynnande ängest i magen som kommer av att hänga med aldeles för opepp människor som bara är bittra och trött, hoppas det blir bättre snart för jag är mysig och glad :)
och staden är vacker, hade varit underbart att dela det med folk man älskar, just nu är det lite klasssrese känsla över det. I dont do klassresa. Mina vänner som jag gillar bor långt bort. Plus att de inte verkar vija hänga, inte alla av dem iallfall. Jag vill inte hänga med dem som vi hänga med mig och dem jag vill hänga med orkar inte hänga med mig.
Saknar vissa ♥ :(



Jag längtar, jag längtar efter att få se mitt projekt och komma till Gamleby för att fixa. Längtar tills veckan är slut, längtar tills minnena jag kommer att få.


Tack vare min Travellers's Manual of conversation så kan jag nu säga följaden fras på tyska:

I shall ask these peasants, who are coming towars us, if the road by which they have come is bad.
Ich werde die Bauern fragen, welche da auf uns los kommen, ob der Wegden sie zurückgelegt haben, schlecht ist.

Haha, inte nog med det så hatar de som jag delar rum med mig ^^ jag har en ringsingnal som jag snoozar med i nästan en timme innan jag stiger upp, annnar vaknar jag inte, nu blir det en kedjereaktion som jag att Toblis (min lärare) blir så irreterad att han slår på min säng varje morgon så jag vaknar ;)
Skruva upp volymen och njut av min väckarklocka som driver dem till vansinne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0