Den där bilden

Jag lovade några att lägga upp min bild och historien bakom den.Två veckor försenat men här är den.





på min redovisning sa att det bara är fint med blommer i vinflaskor men egentligen är saken den att efter min vän dog plötsligt en vecka innan jullovet så åkte alla på lov, och jag var helt ensam i svalöv över hela jullovet och drack en
hel del massa vin. några av dem flaskorna ser du på bilden. efter det kändes det som jag varit långt på botten. Men jag lyckats resa mig igen, lyckats växa. Sjukt lökigt, om det inte varit verkligheten man levde i.

blommorna är det enda levande i bilden förutom flickan och det representerar bland annat de vänner jag trodde att jag hade men som vände mig ryggen när jag hade det svårt. de representerar inte bara det utan de som åkte lämnade faktiskt en massa blommor åt mig som jag skulle ta hand om medans de var borta. det var fint. då hade jag något att ta hand om.

Kommentarer
Postat av: Sara

:'( stackars, stackars syster :'(

2009-04-07 @ 15:07:35
URL: http://saralofgren.e-blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0