En dag i malmös stadspark


I tisdags fikade jag med Johnny i Mamö. Efteråt gick vi till folketsprak för att fota upp min 1600 iso fudji färgfilm, en film som jag fått av mina lärare för att se vad det blev av det. Rullen hade visst några år på nacken men det blev fint ändå :)  jag scannade in bilderna och detta är en av negativ remsona som jag tyckte särskilt mycket om. Jag har inte gjort något mer med bilderna än att scanna dem, någon dag kanske jag photoshoppar dem men jag avskyr det så jag tror råkopierna får vara som dem är :)

Åh! Jag har fått ny dator nu så jag kan uppdatera min blogg lite oftare. Min gamla dator fick virus och dog för några månader sen.

En liten bild till ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0