Kävlinge


Kladdkaka i ungen och ångest i magen.
Jag ycker verkligen inte om vårt nya arbete i foto. Jag känner mig alldelses för nykter och trött nuförtiden. Jag gör inte ens något bra med dötiden, som att plugga en massa utan jag är bara trött orkeslös och dålig. Måste fan åka till kävlige. Försöka fota lite.
Arbetsbeskrivning till vårt nya prodjekt:
Åk till en tråkig by som vi (lärarna) väljer och försök hitta något roligt att fotografera. Inte nog med att denna arbetsuppgift suger så ska ni göra det i grupp och det ska vara klart om en månad.
Nu har snart vå veckor gått och jag har fotat max två rullar. vi kan räkna med att 95% av bilderna är skit och jag är den ända som fotar analogt. Men jag gillar min kamera. Jag funderar på att ta min lilla digetalkamera som jag använder på fest och fota med. haha. nej.
<--- ♥
Snart kommer Olles familj hit. Då ska jag le och bjuda på kladdkaka, hels vill jag bara vara helt ensam idag och kunna gör de jag vill. Dricka och skapa något fin som jag kan minnas. Nu ska jag bara le och känna ångesten i magen och träffa folk.
Jag ska bli full på cider ikväll. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0