Läskiga kaninisar

6 stycken dåliga chick flicks senare;

A Cinderella Story
Another Cinderella Story
Just My Luck
It's a Boy Girl Thing
27 Dresses
Confessions of a Shopaholic
Love Actually
The Sweetest Thing
In Her Shoes

Oj det var visst fler än sex... det förklarar varför efter den här dagen jag var helt övertygad om att det skulle komma en riddare i skinande rustning och rädda mig.. om jag bara hade lite finare klänningar.. eller lite finare skor (så jag måste ut och shoppa hejdlöst eftersom allt måste vara nytt och hälst prada)

Så efter detta totala mindfuck så bestämde jag mig (efter att ha upptäckt David Lynch The Rabbits som jag kan se på youtube) att titta på Rabbits!



 
Sen såg jag Inland Empire så är ett tre timmars epos av en helt annan typ av mindfuck. David Lynch mindfuck. För att skaka rätt på hjärnan tänkte jag. Jag såg det med min mamma och syster och vi alla satt som ??? hela fimen. Den tar ett tag och smälta men man måste ta på sig sina David Lynch glasögon och sen är det bara att njuta.

ps. Jag kan bara rekomndera chick ficksen om ni varkligen inte har något annat val.
mer mindfuck på myspysen;
Trackback
RSS 2.0