Om fanart.... på tal om Buffy


Är man arbetslös, syssloslös och aningslös så fins det bara en vettig sak att ta sig till, se om alla Buffy the vampire slayer! Detbörjade med att vi på en filmkväll slängde på "Once more with feeling..." Petter säger att han vill se mer och jag ställer upp som buffy guru! Vilket uppenbarligen fungerat bra eftersom han numera är helt såld (mowahahah, jag sprider buffy)


Och jag är en stor sucker för fanart, speciellt lökig fanart som nästan är lite för mycket. Jag m enar, A ngel och Spike som är sprillans nakna håller om en buffy i sjuksöterska dräkt invirade i en röd kedja! Varje gång jag ser den kan jag inte sluta skratta! Det är totalt awsome, jag menar, vem kom på det och satte sig se n ner och ritade det? Jag bryr mig egentligen inte, jag vill bara veta var jag kan få mer.






Något annat jag är total sucker för är gay montage av mina idoler. Hälst dem riktigt vackra, där man ser de förbjuda känslorna nästan darra ^^ genialiskt att lyckas med något sådant. Detta fenomenet finns inte bara i Buffy, jag tror det är vanligare för Harry Potter (varför vet jag absolut inte). Om ni själva vill se om det finns något liknande om skåderspelare ni vill ska hoocka upp i fanartens värld är det bara att skriva "slash" efter ni sökt på namnen, lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0