Åh nej jag klippte lugg

Okej, allt började som en vanlig dag, sen inser man till sin förskräckelse att man inte har några planer för sin fredag och tråkigheten lägger sig över en som ett gammalt täcke vävt av värdelöshet. Försöker få tag på en vän, ingen har tid. det är veckan precis innan pengarna kommer och alla vill sitta hemma och bli tjocka.
Till sist får jag tag i en vän från halmstad och han är på att komma hem till mig och festa
Yay tänker jag men han säger att han måste sova först. Aja, måste bara vänta några timmar..
sen börjar jag tänka, åh, var inte Kate Bush otroligt söt i den där luggen i den där videon? Åh, jag önskar att jag hade lugg. Det kan vän inte vara så svårt att klippa själv?
20 minuter senare sitter jag här. Nu har jag lugg.
kate bush - http://www.youtube.com/watch?v=BW3gKKiTvjs

Kommentarer
Postat av: P

Jag tänkte att du såg ut som kate bush på den där bilden innan jag ens läste texten



fint blev det

2010-04-12 @ 23:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0