Att städa för Fin främmande

Jag tcker om att få besök. För själv lever jag i något som jag tycker om att kalla kaos. Ibland går det til det extrema att man inte kan hitta sina strumpor. Men oftast är det bara lite kaos.
Men så fort jag ska ha besök av någon ny vän eller bekant så gör jag som tratiorionen kräver; jag städar... ibland kanske jag lagar en kaka. Men städa, det gör jag. Ibland bjuder jag bara hem folk för att få kunna städa.
Jag undrar lite, kan det vara gör att man vill imponera. Eler vill man bara att de ska känna sig hemma i ett rent hem. Vem vet. Jag kanske gör det endast för min skull då jag äntligen får motivation nog till att städa.
Hm. Iallfall.. jag ska diska nu.

Kommentarer
Postat av: sara

det finns en låt jag kom och tänka på då och det var avril lavinge - He wasen't där finns en mening som kanske kan vara svaret?

2010-03-27 @ 17:23:21
URL: http://saralofgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0