Det som ryser längs mer ryggraden

Ja jag vet att jag är sen på att upptäcka böcker, denna har varit ute i fler än tre år och jag har fått den rekomenderad till mig mer än en gång. Har varit sjuk de senaste veckorna så jag har haft en orsak till att ta upp en bok annat än kurslitteratur. Har börjat på Joe Hills böcker, två än så längre, en roman och en fylld av noveller.

 

Romanen klarade jag av på en dag, novellena liggar nu blivid min säng, Båda hittade för en tia styck på den lokala stadsmissionen, en bra sak med Stockholm är ett allt blir omodernt så snabbt, så att jag som tidlös kan plocka upp spåren som moderniteten lämna efter sig :p

En hjärtformad ask är riktigt bra, ni vet när folk säger att en bok är omöjlig att lägga ifrån sig? Jag tror dem aldrig riktigt, men den här boken var svår att lägga ifrån sig innan man läst ut den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0