Känn på mörkret



Åh, dagens fynd är Ragnar Persson (om du Ragnar råkar googla dig själv och hitta det här ska du veta att du är ett fynd) har googlat hans namn sen jag råkade se en glimt av honom i nått program på svt (kobra kanske?)
Men vilka vackra bilder. Jag känner driekt att jag bara vill ha mer, jag vill helst ha en t-shirt med en fin bild och gärna en machande väska med tryck. Ungefär så såld är jag. I födelsedags present önskar jag mig boken Feel the darkness, tack.
Jag ska nog fråga några hipsters om de vet vart han brukar ställa ut, för något med det här känns väligt hippt. Men vem vet, det kanske var 2010 som det var hett och nu kanske de har glömt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0