Månbas Alpha

 
I framtiden har vi en bas på månen, den basen är den sista basen innan universum.
 
Den 13 September 1999 hände det som inte fick hända. En katastrof på månen gjorde att månen slungades ur sin bana på jorden i fruktansvärd hastighet. De tre hundra personer som verkade på basen kunde inte räddas och antogs vara döda.
 
Men de var inte döda. De åker nu på sig egna privata måne genom universum.
Försöker hitta ett nytt hem.
 
Det. Här. Är. Det. Bästa. Någonsin.
Jag och min vän Sterner träffas varje vecka på tisdagar och tittar. Deras äventyr genom universum är episkt och jag unviker att fråga mig själv obekväma frågor som "Hur kan de möta på många planerter?".
Avsnitten växer på en och jag längtar tills ikväll.
 
Helena Russell är coolast på månen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0