Bryderier

 
Nu har jag ängnat nästan en vecka till att ligga hemma och vara sjuk och brodera. Tänk, för en vecka sedan så hade jag inte en aning om hur man broderade och nu kan jag minsann brodera riktigt skevt. Mamma är säkert stolt (svara inte på det mamma). Men skam den som ger sig, nu ska jag brodera en drake. Det kommer säkert gå bra.
 
 
 
Jag undrar vad jag ska göra med dem sen, kanske byta till mig saker jag behöver? Jag är nämligen pank som en kyrkråtta för tillfället. Det känns både som en välsingnelse och en förbannelse. Blir mycket gratis för mig den närmaste tiden, ska nog crasha några vernissage och realespartyn - äta upp alla deras salta pinnar och dricka bubblet. Jag kommer bli ökänd.
 
 
Jag lärde mig allt från den här sidan:
 
Hittade en massa mönster på den här:
 
Sen är den här boken fin:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0