Ta i trä

Mitt fina smycke jag hopps på att få använda snart
 
Sen jag börjde töja mitt öra har jag varit helt såld på att googla snygga träsmycken på internet. Okej det kan vara så att jag bara är på 4 mm och snabbt går det inte, tre månader säger informationen på intrnet åt mig att det kommer ta att komma upp till 6 mm.
 
Men det stoppar mig inte att googla smycken som jag ändå inte kommer ha råd med på många, många år. Det gör ont i hjärtat.
 
omericaorganic.com
deras pluggar år mig att vilja göra lite strörre töjning än vad som förut var tänkt... men det borde jag nog inte
 
kolopiercing.com
mer örongodis, aj det gör nästan ont i mitt hjärta att titta på det här..
 
evolvejewelry.com
finns så många talangfulla människor därute som gör vackra smycken, frågan är väl bara hur man får tag i dem här i sverige?
 
egotripp.net
detta är den närmaste svenska internetbutiken som har i närheten av det jag söker, nämligen ett stort urval snygga träörhängen, de har bland annat den här underbara lilla droppen som jag skulle älska att få bära i mitt öra...
 
Eller så kan man bara söka på etsy så får man se mycket örongodis
 
Som det här från TheCreatorsCreations

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0