Systra min

 
 
Min lillasyster frågade mig för några dagar sedan var man kunde hitta bra HK sidor för tyg. Förvirrat undrade jag några minuter vad HK var innan det slog mig, hon menade Historiskt korrekta tyger.
Storasyster är stolt.
 
Medeltidsmode
Denna sida skulle jag rekommendera främst, bra och överskådlig hemsida med vackra tyger, Har många vänner som köpt tyger från den här hemsidan som är väldigt nöjda. Vissa av deras ylletyger är helt makalösa, titta bara på det röda diamantknyperten. Dregel.
 
Korps
Dessa är jag lite mer osäker på, men jag har sätt deras sortiment på marknader och har aldrig blivit besviken. Men jag har hört att de har bra priser.
 
Handelsgillet
Jag gillar verkligen inte deras hemsida, svår att navigera sig på men den är rekommenderad av mina vänner. De ska visst ha bra lintråd till exempel.
 
Svarta katten
Deras nätbutik är inte den bästa så bor du i krokarna runt Stockholm så föreslår jag att du svänger förbi där och kikar på vad de har i sitt sortiment. Har själv hittat flera vacka yllletyger där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0