Kraa

 

Det är en sådan där dålig dag då jag bara vill fly iväg från allt, verkar ha de mer frekvent nuförtiden, får känslan av att det inte kommer bli bättre än såhär.

Min allmänna sinnesstämning blir säkert inte bättre av att jag snöar in på hela Gamergate debatten som nu fluorerat i några månader på internet. Fan vad deprimerad man blir av att läsa alla unga vita killars sätt att se på tjejer som spelar. Påriktigt, och jag vet inte varför jag inte kan sluta läsa om det. Tack och lov så finns det folk som lättar lite på stämningen kring denna heta potatis  

Fler ljusglimtar är att jag hittade det här lilla bandet Blueneck när jag klickade runt. Fan vad fint.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0